გაკვეთილის გეგმა
მაცწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი-დიანა
ტურაშვილი-
საგანი-რუსული ენა
სწავლების საფეხური/კლასი-7 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა-20
გაკვეთილის თემა-ვყიდულობთ ტანსაცმელს
გაკვეთილის მიზანი-
მეტყველების განვითარების უნარი, ილუსტრაციების
გამოყენებით ლექსიკური მარაგის გამდიდრება და ნასწავლი
სიტყვების და წინადადებების პრაქტიკაში გამოყენება.
უცხ.დ.III.2.
●
ამოკრებს დიალოგიდან კონკრეტულ დეტალებს (ვინ, სად, რამდენი, როგორი და სხვა);
●
ინტონაციით გამოხატულ ემოციებს უკავშირებს ილუსტრირებულ პერსონაჟთა გამომეტყველებას;
●
ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს, გამოთქმებს, ენობრივ ფორმულებს და მათზე დაყრდნობით რეპლიკებსა და წინადადებებს აკავშირებს შესაბამის ილუსტრაციასთან.
უცხ.დ.I.10.
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.
ინდიკატორები
●
თითო სიტყვით პასუხობს მარტივ კითხვებს ან რეაგირებს მათზე არავერბალური საშუალებებით (მაგ., ეს ბურთი რა ფერისაა? – წითელი; სად არის მანქანა? – მიუთითებს შესაბამის ნახატს).
უცხ.დ.III.11.
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
ინდიკატორები
●
მოკლედ პასუხობს კითხვებს მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე, ან რეაგირებს მათზე არავერბალური საშუალებებით;
●
პასუხობს კითხვებს კონკრეტულ საკლასო სიტუაციასთან დაკავშირებით (მაგ., დაამთავრე? დიახ/არა; სად არის ფანქარი? აქ, მაგიდაზე);
●
პასუხობს ზეპირმეტყველებაში ნასწავლი ტექსტის შინაარსის გარშემო დასმულ მარტივ კითხვებზე (მაგ., რა ჰქვია, რა აქვს, როგორია, რას აკეთებს და სხვა).
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი |
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო
|
1.
|
მაწავლებელი
ეკითხება მოსწავლეებს, თუ რა ინფორმაცია შეგვიძლია გავიგოთ ტანსაცმლის კატალოგიდან, რამდენი ნივთ
ია მოცემული კატალოგში? რამდენია ქალის, რამდენია მამაკაცის ტანსაცმელი? რა ღირს?
რომელი სეზონისთვისაა? აქვე მასწავლებელი პროექტორით უჩვენებს ვიზუალურ მასალას,
რომლის მიხედვით მოსწავლეები გაიხსენებენ ტანსაცმლის სახელებს. წარმოვადგენ პრეზენტაციას
და
გამოვიყენებ
გაკვეთილის მსვლელობის დროს
|
გონებრივი
იერიში
პრეზენტაცია
|
მთელი
კლასი
|
წიგნი,
დაფა ილუსტრაციები, ცარცი, სასწავლო რესურსი word-ის ფაილით
|
10
წთ.
|
2.
|
მასწავლებელი ეკითხება მოსწავლეებს, თუ რა შეკითხვები შეიძლება
დავუსვათ მაღაზიაში გამყიდველს ? რა ღირს?
რა ზომაა? სა დაა დამზადებული,
|
კითხვა-პასუხი
|
მთლიანი
კლასი
|
5წთ
|
|
3.
|
მასწავლებელი
არიგებს პოლილოგებს და სთხოვს მოსწავლეებს შეავსონ ბარათები
|
ინდივიდუალურად
|
5 წთ.
|
||
4.
|
ვიწყებთ
მუშაობას
ლექსიკაზე
მოსწავლეები
ასრულებენ სავ. N9
|
მთლიანი
კლასი
ინდივიდუალური
|
სახელმძღვანელო
|
10 წთ.
|
|
5.
|
მასწავლებელი არიგებს ფაზლებს , მო სწავლეები აწყობენ დანაწევრებულ დიალოგს გამყიდველთან.
|
ჯგუფებში
|
ფაზლები
|
10 წთ.
|
|
6.
|
მასწავლებელი
აძლევს საშინაო დავალებას გვ. 46. სავ. N7
|
სახელმძღვაბნელო
|
2 წთ.
|
||
7.
|
მოსწავლეთა
შეფასება
|
3 წთ.
|
.
No comments:
Post a Comment